quinta-feira, 27 de dezembro de 2012

PJEVA ANĐELA DŽOLIĆ

PJEVA 

ANĐELA DŽOLIĆ






Međugorski Uskrs


pjeva Anđela Džolić



Brižno nas prati u dolini svijeta

Gospino srce, darovano Sinu,

uskrsno jutro u pomirbi cvjeta,
nad Međugorjem rasipa bjelinu.

Iznad brda zora plete
ružičasti osmijeh nade,
kao zrna soli svete
rosa kiti vinograde.

Iz raspela radost niče,
nova zemlja, nebo novo,
sa zvonika pjesma kliče,
slavi ime Isusovo.

Uskrs ziba čežnju svijeta,
stapaju se sjaj i boje,
miomiris rajskog cvijeta
zagrlio Međugorje.

Život sjajem tamu tjera,
pobjeđuje smrt na križu,
iz ljubavi raste vjera,
zahvale se k nebu dižu.

Sunovrati žutih glava
uz kamene niču pute,
na Podbrdu svjetlost plava
kiti Gospi stas i skute.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX





Pozdravi mi Međugorje


pjeva Anđela Džolić



Pozdravi mi sestro Ive

staru smokvu što me čeka,
prolistat će u dnu njive 
kad se vratim iz daleka.

Pozdravi mi brate Jure
vinograde ispod sela,
okus kruha, miris bure,
modre noći, jutra bijela.

Pozdravi mi mjesto moje,
Gospin pogled nad njim cvjeta,
pozdravi mi Međugorje,
u njemu je srce svijeta.

Pozdravi mi ujno Kate
pjesmu zvona u cik zore,
njihovi me zvuci prate,
Križevac me u snu zove.

Pozdravi mi striče Mate
zrelo klasje ranog ljeta,
nek mi čuva zlatne sate
dok ne stignem s kraja svijeta.



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX





Međugorska polnoćka

pjeva Anđela Džolić



Vječna glazba sipi sa visina,

zlatne note niz Križevac teku,
vjernom puku Gospa nosi Sina,
radost plovi niz svjetlosnu rijeku.

Božić resi vrtove i kuće,
srebro zvijezda svjetluca u travi,
u molitvi zasjalo svanuće,
Međugorje Porođenje slavi.

Ponoć blista, zvijezde zipku grade,
došlo vrijeme praštanja i nade.
Brige kopne, Gospa djecu tješi,
Isus joj se u naručju smiješi.

Nebo cvjeta, Istina se javlja,
prekriva nas glazba puna slavlja.
Spasenje se utkalo u snove,
Međugorje na molitvu zove.

Anđeli se kraj oltara časte,
piju nektar radosti i mira,
pjesma rajska iz svjetlosti raste,
plešu zvuci orgulja i lira.

Nad kolijevkom nebo dúgu svilo,
plamte boje, procvale su svijeće,
Gospa Dijete uzima u krilo,
blagost Božja u srca nam slijeće.

Um comentário:

  1. Der Songtext hat mein herz berührt !
    Wer ist die Interpretin ?

    ResponderExcluir