sábado, 8 de dezembro de 2012

Dražen Zečić - Ti si život moj


Dražen Zečić  

Ti si život moj



http://www.youtube.com/watch?v=2uqgerZZMwM

Dražen Zečić  

Ti si život moj



Zašto, tako ti svega, sve mi rušiš sad?

Zašto, bez ijedne riječi, brišeš svaki trag?

Kiša kuca na vrata, kako teška mi je noć,

jer znam da nikad više nećeš doć'.


Zašto, kad sve sam ti dao što sam imao.

I da se ponovo rodim, tebe bih birao.

Kiša kuca na vrata, kako teška mi je noć,

jer znam da nikad više nećeš doć'.

Ref

Ti si život moj, sudbine si glas,

zašto odlaziš i ostavljaš nas?

Kako živjeti, kako ljubit te u snu,

kad ja živim samo dok si tu.


Zašto, kad sve sam ti dao što sam imao.

I da se ponovo rodim, tebe bih birao.

Kiša kuca na vrata, kako teška mi je noć,

jer znam da nikad više nećeš doć'.

Ref

Kako živjeti, kako ljubit te u snu,

kad ja živim samo dok si tu.


========================

Nenhum comentário:

Postar um comentário