sábado, 12 de janeiro de 2013

RADOST

RADOST

ALEGRIA



“Mladost je radost života,
radost je vječna mladost.”

"A juventude é a alegria da vida, 
a alegria é a juventude eterna."


Stanisław Jerzy Lec


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


RADOST - MUDRE IZREKE 


"Niko ti zavidjet neće, budeš li znao u samom sebi otkriti radost.”

Seneka 

“Sloboda i radost ne postoje izvan tebe. Reci da su u tebi i u tebi su. Reci da su tvoje – i tvoje su.”

Richard Bach


“Spavao sam i sanjao da je život radost. Probudio sam se i otkrio da je život služenje. Dao sam se na služenje i spoznao da je služenje radost.”

Rabindranath Tagore


“Cvijet sa tugom gubi latice, ali umjesto njih s radošću očekuje plod.”

Rabindranath Tagore


“Bogatim čini ne bogatstvo nego radost.”

Phil Bosmans 


“Radost nad svim radostima, zanos nad svim zanosima, pijanstvo nad svim pijanstvima, biser nad svim biserima, blago nad svim blagom, beskrajnost nad svim beskrajnostima – to je uvijek ljubav.”

Paolo Mantegazza 


“Moj cijeli život sažimaju četiri riječi: ljudi, ljubav, rad i radost. Znam da mi to daje snagu. U životu ni po čemu nisam nalik glumici i zvijezdi. Ja sam otvorena, prirodna i ponekad usamljena. Godine 1958. kamera se zaljubila u mene i ta uzvraćena ljubav traje sve do danas.”

Milena Dravić 


“Najljepši je užitak i najveća radost života osjećati da si ljudima potreban i drag.”

Maksim Gorki


“Što ti je veća radost ili žalost, to ti je manji svijet u očima.”

Kahlil Gibran

“Kakva mi je to velika stvar pokazati zanos u vrijeme obilja? Istinska je veličina u tome da se čovjek predaje radosti kad voda oko njega raste.”

Isaac Bashevis Singer 


“Radost je vječna mladost duha.”

Ippolito Nievo 


“Dok sebičnost i pritužbe izopačuju i pomračuju dušu, ljubav je nadimlje radošću i oštri njezin vid.”

Helen Keller


“Smij se i svijet će se smijati s tobom; plači i plakati ćeš sam.”

Ella Wheeler Wilcox 


“Doživjeti istinsku radost života znači pridonijeti onom cilju koji i sami smatramo veličanstvenim, biti snaga prirode umjesto grozničave, sebične, sitne duše.”

George Bernard Shaw


“Radost u tvom srcu, u duši ti veselje, osmijeh na tvom licu – to su moje želje. Da kraj sebe imaš drage ti ljude i ovaj rođendan nek sretan ti bude!”

Čestitka za rođendan 


“Ljubav i zdravlje, radost i sreću stavljam u jednu vreću, šaljem hitno, jer je bitno, sve želje tvoje i najljepši san, nek ti donese današnji dan.”

Čestitka za rođendan 


“Ko se može radovati danas, neka ne čeka do sutra.”

Njemačka poslovica 


“Kad doživiš iskustvo, raduj se kao da si dobio nagradu.”

Mongolska poslovica 


“Patnje i radosti su prolazne.”

Latinska poslovica 

Izvor: http://www.bosnacitat.com/tag/radost


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Oda radosti

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=l7c-SBrKG3s


Nenhum comentário:

Postar um comentário