quinta-feira, 19 de dezembro de 2013

NEBESKI MORNAR

NEBESKI MORNAR



Nebeski mornar

Sanjam te dragi Isuse često,
Kako se držim za Tvoja njedra,
Dok moje bure stišavaš vješto,
I svojim dahom puniš mi jedra.

Vidim te dobri Isuse jasno,
Kormilo držiš rukama svojim,
Tvoj dodir, pogled i lice krasno,
Osmjeh se širi usnama Tvojim.

Ti si moj mornar i moje more,
Moj brod i jedro i vjetra dah,
I moje svjetlo u osvit zore,
ploviti s Tobom, nije me strah.

Rukama svojim Ti mreže bacaš,
Vali se lome sidro se klati,
Ljubavlju svojom snagu mi vraćaš,
Da se u luku sigurno vratim.

Vidim te dobri Isuse jasno,
Kormilo držiš rukama svojim,
Tvoj dodir, pogled i lice krasno,
Osmjeh se širi usnama Tvojim.

Ti si moj mornar i moje more,
Moj brod i jedro i vjetra dah,
I moje svjetlo u osvit zore,
ploviti s Tobom, nije me strah.

http://www.youtube.com/watch?v=I5kgA_aH8F8

Um comentário:

  1. Best Betting Sites in US 2021 - Dr.MD
    There are 나주 출장샵 so many reasons to 평택 출장샵 bet on sports and 진주 출장샵 they're all based on the player's knowledge. When you 김제 출장마사지 choose a sports betting site 목포 출장안마 and they have odds on your

    ResponderExcluir